Głównej zawartości

Komunikat alertu

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

 

Szkolenie skierowane było dla wnioskodawców trwającego naboru wniosków na podejmowanie działalności gospodarczej. Wnioski o przyznanie pomocy można składać w okresie od  18 kwietnia do 17 maja 2017 r. Przedmiotem szkoleń było zaprezentowanie potencjalnym wnioskodawcom warunków ubiegania się o wsparcie na rozpoczęcie działalności gospodarczej (Premie). W ramach szkolenia dokonano wprowadzenie do tematyki wdrożenia realizacji RLKS w okresie programowania 2014-2020 oraz zaprezentowano zasady przyznawania wsparcia na operacje obejmujące działania w obszarze przedsiębiorczości. Szczególnie zwrócono uwagę na wykaz kosztów kwalifikowanych w ramach wsparcia określony w rozporządzeniu MRiRW w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020. Uczestnicy zapoznali się także z zasadami wypełniania wniosków o przyznanie pomocy i biznes planu. Zaprezentowano również lokalne kryteria wyboru operacji stosowane w ramach naboru wniosków ogłoszonych przez Lokalną Grupę Działania Forum Powiatu Garwolińskiego. Szkolenia na zlecenie LGD przyprowadził ekspert ds. funduszy europejskich. Michał Marciniak z firmy STREFAPLUS.